سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نصب گیت فروشگاهی

نصب گیت فروشگاهی : فارغ از تکنولوژی بکار گرفته شده در یک گیت امنیتی شرکتهای مختلف بردهای متنوعی برای سیستمهای امنیتی طراحی میکنند . ازعلل این تنوع می توان موارد زیر را نام برد

• توان مصرفی که تا حدودی مترادف با شعاع میدان مغناطیسی فرستنده است
• پوشش رنجهای فرکانسی متفاوت توسط سیستم
• کارایی در محیط های پر نویز
• تعداد ساپورت آنتن های 
• قیمت تمام شده
همچنین آنتن ها ی گیت فروشگاهی با اشکال و اندازه های متنوع طراحی میگردند معمولا هر مدل دفترچه راهنمایی دارد که از طریق آن میتوان تنظیمات لازم جهت نصب و راه اندازی سیستم را انجام داد این تنظیمات شامل انتخاب فاصله ی مناسب بین آنتن فرستنده وگیرنده است که بر مبنای عواملی چون نوع واندازه ی عنصرامنیتی مورد استفاده در فروشگاه ، توان دستگاه و نویز محیط و غیره صورت میگیرد تنظیمات دیگری از قبیل تعیین فرکانس کاری سیستم ، تنظیم میزان صدای آلارم ، تنظیم حساسیت سنسور گیرنده به عنصر امنیتی و غیره وجود دارند که یا توسط کلیدهای ON وOFF و پتانسیو مترهای موجود بر روی بورد دستگاه به صورت دستی انجام میشود یا بوسیله ی یک واسط گرافیکی از طریق صفحه نمایش با ریموت مخصوص سیستم و یا بوسیله یک اینترفیس کامپیوتری از طریق کی بورد کامپیوتر قابل تنظیم میباشند . البته گاهی اوقات گزینه ی تنظیمات اوتوماتیک نیز وجود دارد که میتوان از آن بهره برد. برای نمونه راهنمای نصب یک سیستم امنیتی با تکنولوژی AM عینا در پیوست آورده شده است.
در ادامه به نکاتی درباره ی نصب وکاربرد تکنولوژی های RF ، AM و EM پرداخته می شود که در نصب و راه اندازی این سیستم ها وجود دارد .

دزدگیر فروشگاهی-دزدگیر لباس-دزد گیر پوشاک-گیت فروشگاهی